CrossFit

Egyazon edzés, melyben súlyt emelsz, futsz és fekvőtámaszozol? Igen: ez CrossFit.

A CrossFit nevű módszert néhány éve alakították ki Amerikában, és egy-egy elemét kiemelve semmi különös nincs benne, egyedi filozófiája miatt viszont egyre kedveltebb már itthon is. A CrossFittel olyan programot kell elképzelned, mely számtalan sportág mozgáskészletéből merít, például az atlétikából, a súlyemelésből, az evezésből, az úszásból és a tornából. Az edzés során nem csak egy-egy izomcsoportot, hanem az egész testet átmozgató gyakorlatokat végzel. Olyan izmokat erősít, amelyeket nem csak sportolás közben, de akár lépcsőzésnél, kisgyerek emelgetésnél, vagy házimunka közben is használsz, így a mindennapi élet is könnyebbé válik tőle.

Hogyan zajlik a CrossFit edzés a Ge-Zo Fitben?

Hetente 2 alkalommal, kedden és pénteken, 19 órakor kezdünk. 1 órányi, intenzív edzés jellemző.

Maximum 10 fős csoportokban edzünk, a nemek megoszlása alapján inkább hölgyekkel (60-70 %). Profi személyi edzőink lelkesek, rendkívül motiválóak; igen kemény gyakorlatok sorát állítják össze…  :-)
Az egyik jól bevált edzésminta az, hogy bemelegítés után, köredzésben, többféle súlyzós (Kettlebellel, traktorgumival, súlyzókkal), 1 gyűrűs, 1 CrossFit köteles, ill. 1-2 kardiós gyakorlatból 1-2 perces mozgássort végzünk, kis pihenőkkel, majd egy tízperces gimnasztikai (saját testtel végzett) gyakorlatsort gyors tempóban, és végül 2-10 perc magas intenzitású (HIIT) kondicionálás zárja az edzést. Természetesen a jól megérdemelt nyújtás sem marad el… Várunk Téged is szeretettel! Kapcsolat menünkben minden elérhetőségünket megtalálod!

crossfit_gezofit
kezdés előtt…
crossfit_gezofit5
…és kezdés után :-)

Bírod 4 percig?

Tombol a TABATA, a zsírgyilkos edzésmódszer – haladó férfiaknak és nőknek, CrossFit edzéseinken!

A leghatásosabb zsírégető módszer a Tabata, mely a leggyorsabb módja annak, hogy megszabadulj a zsírpárnáktól,  és közben állóképességet szerezz! Négyszer egy perc (20 másodperc teljes erőbedobással, 10 másodperc pihenőidővel, 4-szer ismételve) alatt úgy leizzadsz, mintha egy kismaratont lefutottál volna. Nagyon gyilkos. A Tabata tréning után még 24 órán át égetjük a kalóriákat, miközben dolgozunk, alszunk vagy pihenünk.  Nagyon fontos, hogy az edzést mindig előzze meg egy 5 perces bemelegítés, továbbá az edzés végén kétperces levezetés, nyújtás. Tabata timereket találhatsz oldalunkon, a “Tombol a Tabata edzésmódszer” című bejegyzésünkben!


 

crossfit1_gezofit
súlyzók, kettlebell, medicinlabda, CrossFit kötél, traktorkerék, stb…
crossfit3_gezofit
A CrossFit egyik elmaradhatatlan eleme, a súlyemelés

CrossFit videókat láthattok itt, és honlapunk jobb oldali sávjában, de készítünk majd párat saját edzéseinkről is! >>>>>>>>>>

CrossFit motivációs videó


A súlylökés helyes kivitelezése:

MINDEN VÉLEMÉNY SZÁMÍT!

Mai edzések

  • 17:00 - Tánc
  • 18:00 - TRX
  • 19:00 - CrossFit

Kategóriák