Konditerem

Ge-Zo Fit – Monor (edző- és fitneszterem kardiórészleggel)

2014. február 1-től új helyen, Monoron, a Mátyás király u. 1-3. alatt várjuk mozogni, edzeni, fogyni, erősödni vágyó vendégeinket az átalakított, régi mozi épületében. 300 négyzetméternyi területen 30-féle kondi- és kardiógép, egy 8 méter magas mászófal, valamint padok és állványok állnak rendelkezésre. Az épületben 4 terem,  női és férfi öltöző, zuhanyzók és mosdók kerültek kialakításra. Nyitva tartásunk rendkívül rugalmas, így a hét minden napján alkalmatok nyílik a mozgásra!

 

Szolgáltatásaink:

  • konditerem, a hét minden napján,

  • TRX-edzés, hetente 7 alkalommal (minden hétköznap legalább 1-szer),

  • CrossFit edzés, hetente 6 alkalommal

  • mászófal,

  • személyi edzések, edzéstervek készítése,

  • alakformálás Flabélos géppel,

  • Jóga, Hip-hop dance,

  • diákoknak tömegsport,

  • Coffe Love csöves állószolárium,

  • táplálkozási tanácsadás,

  • BioTech termékek és hűtött italok árusítása,

  • ajándékutalványok értékesítése (TRX, Flabélos)

A sport elsősorban szellemi fogalom. Egy sportcsapat a társadalomnak kicsinyített képe, a mérkőzés az életért való nemes küzdelem szimbóluma. (…) A sport a játék alatt tanítja meg az embert rövid idő alatt a legfontosabb polgári erényekre: az összetartásra, az önfeláldozásra, az egyéni érdek teljes alárendelésére, a kitartásra, a tettrekészségre, a gyors elhatározásra, az önálló megítélésre, az abszolút tisztességre, és mindenekelőtt a “fair play”, a nemes küzdelem szabályaira.” – Szent-Györgyi Albert -

Az edzés minden pillanatát utáltam, de azt mondtam: “Nem lépek ki. Szenvedj most, és éld az életed hátra levő részét úgy, mint egy bajnok!” – Muhamad Ali -

A Ge-Zo Fit edző- és fitneszterem (konditerem) nyitva tartása:
Hétköznap: 08:00-12:00; 14:00-22:00
Szombaton: 09:00-15:00
Vasárnap: 09:00-12:00


Egy kis motiváció az edzésekhez:


 

 kardioterem_ge-zo-fit-monorA Ge-Zo Fit edző- és fitneszterem (konditerem) edzőtermi etikettje

Azt gondolom, mielőtt bárki ellátogat egy edzőterembe, érdemes utánanéznie, mi is ilyen helyen az a néhány íratlan szabály, ami az ott dolgozó és edző emberek zavartalan munkáját, “együttélését” nagyban segíti. Sokan önhibájukon kívül, egyszerű figyelmetlenségből zavarja mások edzésmunkáját, nyugalmát.

  1. Ha kerékpárral érkezel, kérünk, úgy helyezd el a járműved, hogy az utánad érkezőknek is maradjon elegendő hely a biztonságos tároláshoz! Javasoljuk a korlátra merőleges letámasztási módot, mivel párhuzamosan legfeljebb 2 bicikli kényelmes tárolása lehetséges.
  2. Ha gépkocsival érkezel, kérünk, mindig tartsd be a menetirány szerinti parkolási szabályt! Hagyj elegendő távolságot a zökkenőmentes kihajtáshoz! Figyelj a gyalogos- és kerékpáros forgalomra, különös tekintettel a gyermekekre!
  3. Esős vagy havas idő esetén ügyelj az esernyőd víztartalmára, és a lábtörlők sűrűbb igénybe vételére.
  4. az edzőterembe ill. az öltözőbe lépve nyiss mindig udvarias és kedves köszönéssel. Mi általában tegezzük egymást, kortól és nemtől függetlenül. Nem kell tehát túlbonyolítani, egy egyszerű “Sziasztok!” bőven megteszi!
  5. Próbálj meg igényesen, tisztán érkezni a terembe vagy az edzésre. Tudjuk, hogy a száraz ruházat tiszavirág-életű, de a higiénia kiemelt fontosságú egy közösség egészségének megőrzése érdekében.
  6. Kérjük, hozz magaddal zárt, kényelmes váltócipőt, ami a célnak a leginkább megfelelő sportcipő.
  7. Bár öltözőszekrényeink zárhatóak, arra kérünk, indokolatlanul sok készpénzt, ékszereket, bankkártyát, nagyobb értéket ne hozz magaddal!
  8. A hölgyek lehetőleg kerüljék a “vízoldékony” smink használatát, mert azok az izzadtsággal keveredve és lecseppenve makacs foltokat, kellemetlen perceket okozhatnak az utánuk következő kardió- vagy kondigép használójának!
  9. Ha igazán jó munkát végeztél, az a gépek műbőr huzatán rendesen meg fog látszani. Kérünk Téged, hogy olyan állapotban hagyd ott a gépet, amilyen állapotban találni szeretnéd! Használhatsz papírtörlőt vagy akár a saját törölköződet is.
  10. Kérjük, hogy ügyeljetek a túlzott hangoskodásra, mert ez másokat kisebb-nagyobb mértékben zavar.
  11. Törekedj rá, hogy egy gépet se használj sokkal tovább, mint amennyi feltétlenül szükséges a fejlődésedhez. Edzeni kívánó társaid hasonlóképpen udvariasak lesznek így hozzád, ha ezt az íratlan szabályt betartod.
  12. Edzés közben mindig ügyelj a saját, és a közeledben lévő emberek testi épségére! Súlyos vastárgyakkal dolgozunk, kerüljük el a balesetet! KÖSZÖNJÜK!!!

Sokan járnak edzeni az edzőtermekbe, mégis ritka, hogy valakin igazán látszódna az eredmény.  Vajon miért van ez így?

Általában az a baj, hogy nem figyelnek a folyadékbevitelre, étkezésre, nem fogyasztanak extra vitaminokat. Az edzés előtti, alatti kiegészítők tárházát nem használják ki, nem is beszélve az edzés utáni fehérje és/vagy aminosavak visszatöltéséről, de sokszor az edzésmunka sem megfelelő. Pedig nagyon sokat lehetne olvasni a neten a témában. A legfontosabb a célunk kiválasztása, majd a tudatos napi rutin megszerzése és betartása!

Az eredményesség alapjai:

  1. elegendő folyadék bevitele (napi min. 3 liter, jó minőségű víz)
  2. megfelelő összetételű táplálék fogyasztása (3 óránként étkezés, amely fehérjében gazdag, zsírban szegény legyen, és persze cukormentes!)
  3. megfelelő táplálékkiegészítők fogyasztása (vitaminok, ásványi anyagok, fehérjék, aminosavak, tesztoszteron, stb.)
  4. megfelelő edzésmunka (pl. edzésterv alapján)
  5. elegendő alvás, pihenés az izmok regenerációjához

 


 

Protein Express ÚJ - 2 000gElőzd meg az izomvesztést!

Minden szervezetnek minden nap szüksége van fehérjére. Ez sportolók esetén fokozottan fennáll. A fehérje ellátja a szervezetedet a szükséges aminosavakkal, amelyek számos funkcióban szerepet játszanak. Ezekhez tartozik az izomszövetek regenerálása és új izomszövetek felépítése. Ha nem fogyasztasz elég fehérjét, akkor az izomépítő folyamat nem fog működni. Ha fogyni szeretnél, akkor a fehérje szükségleted fokozódik. Húsból és más szilárd ételekből ekkor nagyon nehéz fedezni a szükségles mennyiséget, ilyenkor pedig hasznos segítség a fehérje por.

Regenerálódj fehérjével!

Számos tanulmány bizonyította már be, hogy a fehérje szintézis, vagyis a fehérje beépülés az edzés előtt és után fogyasztott fehérje esetén a legjobb. Ilyenkor tehát gyorsan felszívódó tejsavó fehérjét érdemes fogyasztani. Az edzés előtt elfogyasztott fehérje megakadályozza, hogy az edzés során az izomzatod lebontása által felszabadult aminosavakból fedezd az energiaszükségletedet és felkészíti az izomzatodat az elkövetkező terhelésre, míg az edzés után fogyasztott fehérje feltölti az aminosav raktárakat és segíti a regeneráló folyamatokat.

Fehérje az erős csontokért

Sokunk nem fogyaszt elég kalciumot. Ha erős csontokat szeretnél és magas energiaszintet, akkor a Kalcium bevitel elsődleges fontosságú.

A kalciumnak óriási szerepe van az izom-összehúzódásban is. Ha álladóan alacsony a Kalcium szinted, akkor eséllyel nem éred el a célodat. Szerencsére a fehérje porok nagy része tartalmaz kalciumot.

Vegáknak is előnyös!

Ha vegetáriánus vagy, nagyon nehéz biztosítanod a megfelelő fehérje bevitelt. Zöldségekből, gyümölcsökből és magvakból ez nagyon nehéz. Érdemes ilyenkor elgondolkodni egy fehérje poron, számos olyan fehérje por forrás van, amelyeket a vegetáriánusok is fogyaszthatnak!

Ha nincs időd sütni-főzni

Az étrend megtervezése és kivitelezése sokszor nem könnyű feladat. Olykor-olykor nyugodtan helyettesíthetsz egy étkezést fehérje porral. Hasznos tápanyag, amivel kitolhatod az éhségérzetet és nagyon gyorsan el tudod készíteni, ha van nálad egy shaker! Nálunk, a Ge-Zo Fitben állandóan kapható 10-féle fehérje por, 28-féle ízben! Ja, és persze shaker is! BioTech termékeink megtekinthetők a “BioTechUSA termékek” menüben.

Ízválasztékok: 

  1. cappuccino (Morning Protein)
  2. espresso (Morning Protein)
  3. csoki (Protein Express, Protein Power, Iso Whey Zero)
  4. vanília (Protein Express, Protein Power, Iso Whey Zero)
  5. eper (Protein Express, Iso Whey Zero)
  6. kókuszos-csoki (Nitro gold pro enzy fusion)
  7. csoki-marcipán (Nitro gold pro enzy fusion)
  8. csoki-eper (Nitro gold pro enzy fusion)
  9. csoki-karamella (Nitro gold pro enzy fusion)
  10. csoki-narancs (Nitro gold pro enzy fusion)
  11. kókuszos vanília (Nitro gold pro enzy fusion)
  12. eper-banán (Nitro gold pro enzy fusion, Protein Power)
  13. piña colada (Nitro gold pro enzy fusion)
  14. étcsoki (Nitro Pure Whey Gold, Ultra Loss)
  15. meggyes joghurtkrém (Nitro Pure Whey Gold, Ultra Loss)
  16. citromos krémjoghurt (Nitro Pure Whey Gold)
  17. mogyorókrém (Nitro Pure Whey Gold,Ultra Loss)
  18. sárgadinnye (Nitro Pure Whey Gold)
  19. tejszínes banánkrém (Nitro Pure Whey Gold)
  20. epres vaníliakrém (Nitro Pure Whey Gold)
  21. bourbon vanília (Nitro Pure Whey Gold)
  22. karamell-cappuccino (Nitro Pure Whey Gold)
  23. cseresznye (Protein Fuel, folyékony)
  24. narancs (Protein Fuel, folyékony)
  25. ananász-mangó (Protein Fuel, folyékony)
  26. alma-lime (Protein Fuel, folyékony)
  27. pink grapefruit (Protein Fuel, folyékony)
  28. málna (Protein Fuel, folyékony)

Nektek melyik a kedvencetek? :-)


 

Motivációs zene? Jöhet? Íme! Pontosan 1 órányi adag a jól befűtött hangulathoz:

 

MINDEN VÉLEMÉNY SZÁMÍT!

Mai edzések

  • 17:00 - Tánc
  • 18:00 - TRX
  • 19:00 - CrossFit

Kategóriák