Állószolárium

Kedves Napimádó Vendégeink!

Októbertől már szolizni is lehet nálunk, beszereztünk egy szupi, Coffee Love – csöves állószoláriumot! 1 perc használat: 80,- Ft!

Így használd a szolit, hogy bőröd egészséges, és gyönyörű maradjon:

  1. Válasszuk ki a bőrtípusunknak megfelelő szoláriumozási fokozatokat! Mielőtt nekilátnánk az ész nélküli barnulásnak, inkább mérjük fel, hogy milyen bőrtípushoz tartozunk, és az milyen fokozatos barnulási lehetőséget biztosít számunkra!
    Szoli1.jpg
    szoli bőrtípusok alapján
  2. Fokozatosan kezdjünk el barnulni! Először csak kisebb 2-4 vagy 3-6 perces intervallumokban használjuk a szoláriumot, majd ahogy megszereztünk egy jó alapszínt, utána emelhetjük a szoláriumozás idejét! Amennyiben valami miatt elvesztjük bőrünk már megszerzett barnaságát pl. vírus infekciók után, lázas állapotok után, bőrradírozás után, vagy ha leégtünk, akkor újra vissza kell lépnünk a kezdő fokozatra a barnulásban!
  3. Ha szeretnénk, kérhetünk védőszemüveget a szoláriumban, amely megvédi a retinánkat az UV-sugárzástól!
  4. Amennyiben elváltozásra hajlamos anyajegyeink és szemölcseink vannak, mégsem tudunk lemondani a szolárium-használatról, minden alkalom előtt kenjük be a nagyobb, kiálló anyajegyeinket UV-védős szolárium krémmel, amely fokozott védelmet biztosít számukra!
  5. Tisztítsuk meg a bőrünket! Fontos, hogy szoláriumozás előtt alaposan lemossuk sminkünket, és ha van rá lehetőségünk, akkor arctisztító tonikkal is mossuk le az arcunkat, mivel a meleg hatására kitáguló pórusokba beszivárgó kémiai anyagok és kozmetikumok rendkívül roncsolják bőrünket!
  6. Vetkőzzünk le teljesen!
  7. Vegyük le minden ékszerünket és fém tárgyunkat!
  8. Álljunk be a szoláriumba, úgy hogy minden oldaltól egyenlő távolságra legyünk, és sehol se érjünk hozzá a csövekhez! Többek között ezért is érdemes az álló szoláriumot használni, hisz míg a fekvő gépek esetében a vendégek teste közvetlenül érintkezik a gép felületével, addig álló szolárium esetében ez nincs meg, ami jelentősen csökkenti a higiéniai kockázatokat.
  9. Változtassuk testhelyzetünk szoláriumozás közben! Az álló szolárium egyik legfőbb előnye a fekvővel szemben, hogy a test minden egyes felületének egyenletes barnulást biztosít, beleértve a hajlatokat is. Ehhez viszont az szükséges, hogy a teljes barnulási idő alatt többször változtassuk testhelyzetünk, például emeljük fel karjainkat, hogy a hónaljunk és a mell körüli rész is szépen lebarnulhasson!
  10. Azonnal pótoljuk az elvesztett folyadékot szoláriumozás után! Mivel a fokozott napozás erőteljes folyadékveszteséget idéz elő szervezetünkben, nagyon fontos a szolizás utáni fokozott folyadékbevitel, mind a bőrünk hidratáltsága, mind pedig szerveztünk folyadékpótlása szempontjából! Az alacsony vérnyomásúaknál ez még inkább fontos, sőt számukra inkább a fekvő szoláriumot ajánljuk, hiszen a fokozott napozás hatására, akár enyhe szédülés is felléphet náluk.
  11. Kerüljük a fürdést a szolárium utáni pár órában! A szoláriumozást követő 4 órában kerüljük a fürdést és a zuhanyzást, mivel az hatástalanítja a szolárium hatását! Amennyibe nagyon zavar minket a szolizás utáni speciális illat, akkor már előre kérjünk a szoláriumban olyan sprayt, amely segít semlegesíteni a szoláriumozás utáni illatot!
    • Amennyiben a szőrtelenítés módjának a gyantázást választjuk, érdemes odafigyelni, hogy a gyantázás előtti két napban ne menjünk szoláriumba, mivel a gyantázással a legfelső, bebarnult hámréteget is részben eltávolítjuk, nem csak a szőröket. A gyantázást követő két napban pedig szigorúan tilos szoláriumot használni, mivel a szőrtüszők ekkor még nagyon érzékenyek, így jelentősen hatványozódik a gyulladás esélye.
    • Jó tudni, hogy a természetes napfény és így a szolárium is serkenti a szőr növekedését.
    • Az érzékeny bőrűeknek inkább a fekvő szolárium ajánlott, ahol külön lehet állítani az arc és test barnítási fokozatait, így könnyebben megelőzhető a legérzékenyebb felület, az arcbőr leégése.

Forrás: hogyankell.hu

MINDEN VÉLEMÉNY SZÁMÍT!

Mai edzések

  • 11:00 - CrossFit
  • 18:00 - TRX
  • 19:00 - CrossFit

Kategóriák