TRX-edzés

TRX-edzés a Ge-Zo Fit edző- és fitneszteremben, Monoron

Mi, azaz képzett személyi edzők a Ge-Zo Fitben egyórás edzéseket tartunk az e célra gondosan kialakított kisteremben. A vendégek a bemelegítés után gondosan összeállított elemekből egy gyakorlatsort végeznek egyikünk (Geri vagy Zoli) irányítása alatt, TRX Suspension Trainer és TRX Rip Trainer használatával. Max. 11 fős csoportban tartjuk az órákat, így mindig jut elegendő idő arra, hogy minden vendégnél ellenőrizzük a gyakorlatok helyes végrehajtását, ha szükséges, annak javítását. 3-5 feladatból áll egy kör (köredzés esetén), egy-egy gyakorlatra 1-2 perc jut, ez azt jelenti, hogy az adott idő alatt mindenki csinálhat annyi gyakorlatot, amennyit bír. Az időalapú módszerrel hatékonyabb az óra menete, így egy kezdő is tud fejlődni, nem hátráltatja a haladókat. Mindenki egyéni szintje alapján fejlődik. Az első kör után egy nagyobb pihenőt (1-2 perc) tartunk, majd következik még 2 kör. Az edzést mindig nyújtásokkal zárjuk. A teremben felszerelt tükrök segítségével a vendégek folyamatosan ellenőrizhetik saját testtartásukat a gyakorlatok végzése közben. A TRX-edzéseken igénybevett eszközök lehetnek még: bordásfal, kettlebell, fitball, polifoam.

Kinek, miért?

Hetente 3-4 edzéssel,  kb.3 hónap alatt látványos eredmény érhető el, természetesen egyénfüggő, kinél, milyen fejlődés lesz. A cél is mindig más: van, aki karcsúsodni szeretne, más szálkásítani, valaki pedig a hát izmait szeretné erősíteni, hogy jobb legyen a tartása. Gerincferdülés esetén pl. nagyon sokat javul a tartás egy év alatt, a különböző gyakorlatokkal a törzs izmait is erősítjük. Több területen is alkalmazható: a teremben végzett fitnesz edzés kiegészítéseként, vagy éppen helyette, valamint a rekreációban a nagy izomterheléssel járó sportversenyeket követően. A gyógytornászok a rehabilitációban alkalmazzák a TRX-et, vagy ajánlják a gyógytornát követően izomerősítésre, izomtömeg növelésére. Sportsérülések utáni rehabilitációban is helye van a módszernek, előnye, hogy kis terhelésekkel, fokozatosan elérhető a javulás, a sérült testrész mozgástartományának helyreállítása.

Tanácsoljuk, hogy ne kezdjetek el otthon, egyénileg gyakorolni, forduljatok képzett edzőhöz, és mindenképpen állapotfelmérés előzze meg a gyakorlatokat. Az aránytalan terhelés, a nem megfelelően végzett edzés ugyanis ízületi sérülésekhez vezethet. Sokan megkeresnek azzal, hogy a TRX-től várják majd a csodát, attól szeretnének lefogyni, de ez így nem igaz. Az életmódváltásnak a táplálkozás megváltoztatását is jelentenie kell, nem csak a heti 3-4 edzés bevezetését. Furcsán hangzik, de a fogyókúrában „csupán” 30 százalékban van szerepe a rendszeres mozgásnak.

Vannak korlátai a TRX-nek: maga az eszköz ugyan 300 kg-ra van tesztelve, de egy túlsúlyos ember nyilván nem tudja majd magát megtartani, pláne nem tudja majd a saját súlyát emelgetni. Ebben az esetben is segítséget nyújt a tréner. A cél, hogy elérje azt a testsúlyt, amely már nem okoz nehézséget az edzés alatt. A TRX sokoldalú terheléssel jár, funkcionális, összetettek a mozgások. Az emberi testet, mint egységes rendszert állítja a középpontba.

  • Javítja az állóképességet, a koordinációt,
  • növeli a hajlékonyságot, fejleszti a  törzstartó izmok stabilitását,
  • javítja a testtartást,
  • az összes gyakorlat módosítható, nehezíthető, vagy éppen könnyíthető, beépíthető az egyéni edzéstervbe.

TRX használatával a felsőtest, az alsótest, vagy akár a teljes test izmait tudjuk edzeni!!!


 A Ge-Zo Fit edző- és fitneszterem heti TRX-edzéseinek beosztása:

hétfő

  • TRXa TRX egy könnyen hordozható heveder-rendszer, mely mobil edzőteremként használható. A felfüggesztéses edzés (Suspension Training) jellemzője, hogy a felhasználó kezét vagy lábát egy felfüggesztési pont tartja, miközben a másik végtaggal a talajon támaszkodik. Ellenállásként a saját testsúlyt használja, az intenzitást a test talajjal bezárt szöge illetve a stabilitás adja. edző: Koscsó Zoltánszemélyi edző (TRX, CrossFit, kardio), telefon: 20 328 7882 időpont: 11:00-tól 12:00-ig,
  • TRXa TRX egy könnyen hordozható heveder-rendszer, mely mobil edzőteremként használható. A felfüggesztéses edzés (Suspension Training) jellemzője, hogy a felhasználó kezét vagy lábát egy felfüggesztési pont tartja, miközben a másik végtaggal a talajon támaszkodik. Ellenállásként a saját testsúlyt használja, az intenzitást a test talajjal bezárt szöge illetve a stabilitás adja. edző: Koscsó Zoltánszemélyi edző (TRX, CrossFit, kardio), telefon: 20 328 7882 időpont: 18:00-tól 19:00-ig,
  • CrossFitCrossFit: számtalan sportág mozgáskészletéből merít, például az atlétikából, a súlyemelésből, az evezésből, az úszásból és a tornából. Az edzés során nem csak egy-egy izomcsoportot, hanem az egész testet átmozgató gyakorlatokat végzel. Olyan izmokat erősít, amelyeket nem csak sportolás közben, de akár lépcsőzésnél, kisgyerek emelgetésnél, vagy házimunka közben is használsz, így a mindennapi élet is könnyebbé válik tőle. edző: Koscsó Zoltánszemélyi edző (TRX, CrossFit, kardio), telefon: 20 328 7882 időpont: 19:00-tól 20:00-ig,
  • Jóga edző: Kántor TamásWarrior jóga- és küzdősport-oktató időpont: 20:00-tól 21:15-ig,

kedd

  • Tánc edző: Oktató időpont: 17:00-tól 18:00-ig,
  • TRXa TRX egy könnyen hordozható heveder-rendszer, mely mobil edzőteremként használható. A felfüggesztéses edzés (Suspension Training) jellemzője, hogy a felhasználó kezét vagy lábát egy felfüggesztési pont tartja, miközben a másik végtaggal a talajon támaszkodik. Ellenállásként a saját testsúlyt használja, az intenzitást a test talajjal bezárt szöge illetve a stabilitás adja. edző: Venczel Gergővezető, személyi edző, (TRX, CrossFit, kardio), telefon: 20 450 0378 időpont: 18:00-tól 19:00-ig,
  • CrossFitCrossFit: számtalan sportág mozgáskészletéből merít, például az atlétikából, a súlyemelésből, az evezésből, az úszásból és a tornából. Az edzés során nem csak egy-egy izomcsoportot, hanem az egész testet átmozgató gyakorlatokat végzel. Olyan izmokat erősít, amelyeket nem csak sportolás közben, de akár lépcsőzésnél, kisgyerek emelgetésnél, vagy házimunka közben is használsz, így a mindennapi élet is könnyebbé válik tőle. edző: Venczel Gergővezető, személyi edző, (TRX, CrossFit, kardio), telefon: 20 450 0378 időpont: 19:00-tól 20:00-ig,

szerda

  • CrossFitCrossFit: számtalan sportág mozgáskészletéből merít, például az atlétikából, a súlyemelésből, az evezésből, az úszásból és a tornából. Az edzés során nem csak egy-egy izomcsoportot, hanem az egész testet átmozgató gyakorlatokat végzel. Olyan izmokat erősít, amelyeket nem csak sportolás közben, de akár lépcsőzésnél, kisgyerek emelgetésnél, vagy házimunka közben is használsz, így a mindennapi élet is könnyebbé válik tőle. edző: Koscsó Zoltánszemélyi edző (TRX, CrossFit, kardio), telefon: 20 328 7882 időpont: 11:00-tól 12:00-ig,
  • TRXa TRX egy könnyen hordozható heveder-rendszer, mely mobil edzőteremként használható. A felfüggesztéses edzés (Suspension Training) jellemzője, hogy a felhasználó kezét vagy lábát egy felfüggesztési pont tartja, miközben a másik végtaggal a talajon támaszkodik. Ellenállásként a saját testsúlyt használja, az intenzitást a test talajjal bezárt szöge illetve a stabilitás adja. edző: Láposi Katalin időpont: 18:00-tól 19:00-ig,
  • CrossFitCrossFit: számtalan sportág mozgáskészletéből merít, például az atlétikából, a súlyemelésből, az evezésből, az úszásból és a tornából. Az edzés során nem csak egy-egy izomcsoportot, hanem az egész testet átmozgató gyakorlatokat végzel. Olyan izmokat erősít, amelyeket nem csak sportolás közben, de akár lépcsőzésnél, kisgyerek emelgetésnél, vagy házimunka közben is használsz, így a mindennapi élet is könnyebbé válik tőle. edző: Láposi Katalin időpont: 19:00-tól 20:00-ig,

csütörtök

  • Tánc edző: Oktató időpont: 17:00-tól 18:00-ig,
  • TRXa TRX egy könnyen hordozható heveder-rendszer, mely mobil edzőteremként használható. A felfüggesztéses edzés (Suspension Training) jellemzője, hogy a felhasználó kezét vagy lábát egy felfüggesztési pont tartja, miközben a másik végtaggal a talajon támaszkodik. Ellenállásként a saját testsúlyt használja, az intenzitást a test talajjal bezárt szöge illetve a stabilitás adja. edző: Koscsó Zoltánszemélyi edző (TRX, CrossFit, kardio), telefon: 20 328 7882 időpont: 18:00-tól 19:00-ig,
  • CrossFitCrossFit: számtalan sportág mozgáskészletéből merít, például az atlétikából, a súlyemelésből, az evezésből, az úszásból és a tornából. Az edzés során nem csak egy-egy izomcsoportot, hanem az egész testet átmozgató gyakorlatokat végzel. Olyan izmokat erősít, amelyeket nem csak sportolás közben, de akár lépcsőzésnél, kisgyerek emelgetésnél, vagy házimunka közben is használsz, így a mindennapi élet is könnyebbé válik tőle. edző: Koscsó Zoltánszemélyi edző (TRX, CrossFit, kardio), telefon: 20 328 7882 időpont: 19:00-tól 20:00-ig,

péntek

  • TRXa TRX egy könnyen hordozható heveder-rendszer, mely mobil edzőteremként használható. A felfüggesztéses edzés (Suspension Training) jellemzője, hogy a felhasználó kezét vagy lábát egy felfüggesztési pont tartja, miközben a másik végtaggal a talajon támaszkodik. Ellenállásként a saját testsúlyt használja, az intenzitást a test talajjal bezárt szöge illetve a stabilitás adja. edző: Koscsó Zoltánszemélyi edző (TRX, CrossFit, kardio), telefon: 20 328 7882 időpont: 11:00-tól 12:00-ig,
  • HipHop Dance edző: Szabó Nikolett Szabó Nikolett modern tánc oktató, mobil: +36 70 941 56 50 időpont: 16:00-tól 18:00-ig,
  • TRXa TRX egy könnyen hordozható heveder-rendszer, mely mobil edzőteremként használható. A felfüggesztéses edzés (Suspension Training) jellemzője, hogy a felhasználó kezét vagy lábát egy felfüggesztési pont tartja, miközben a másik végtaggal a talajon támaszkodik. Ellenállásként a saját testsúlyt használja, az intenzitást a test talajjal bezárt szöge illetve a stabilitás adja. edző: Láposi Katalin időpont: 18:00-tól 19:00-ig,
  • CrossFitCrossFit: számtalan sportág mozgáskészletéből merít, például az atlétikából, a súlyemelésből, az evezésből, az úszásból és a tornából. Az edzés során nem csak egy-egy izomcsoportot, hanem az egész testet átmozgató gyakorlatokat végzel. Olyan izmokat erősít, amelyeket nem csak sportolás közben, de akár lépcsőzésnél, kisgyerek emelgetésnél, vagy házimunka közben is használsz, így a mindennapi élet is könnyebbé válik tőle. edző: Láposi Katalin időpont: 19:00-tól 20:00-ig,

MINDEN VÉLEMÉNY SZÁMÍT!

Mai edzések

  • 17:00 - Tánc
  • 18:00 - TRX
  • 19:00 - CrossFit

Kategóriák