TRX-gyakorlatok

TRX használatával a felsőtest, az alsótest, vagy akár a teljes test izmait tudjuk edzeni!!!

A végezhető gyakorlatok száma tulajdonképpen megszámlálhatatlan, mert számtalan testtartás-kombinációban edzhetünk TRX-szel, csak a képzelet szab határt (és természetesen az erőnlét)! A gyakorlatokat videókban is megnézheted, mégpedig a “TRX-videók” almenüben, oldalunkon!


Népszerűbb TRX-gyakorlatok leírása fotóval (a teljesség igénye nélkül…)

TRX – Mid Row (középmagas evezés) A feladat felhúzni magunkat a heveder irányába, olyan, mintha eveznénk. Minél jobban alá állunk a hevedernek, annál nehezebb az adott feladat. Nagyon jól átdolgoztatja a hát felső részét, mivel a feladat végzése során végig feszesen kell tartanunk magunkat, így a core-izmokat is igénybe veszi.

trx-row

TRX – Low Row (mélyevezés) Ez már egy nehezebb gyakorlat, a láb a falon helyezkedik el, ebben a pózban kell felhúzni magunkat.

TRX – Atomic Push-up Ennél a gyakorlatnál fontos a hát egyenes tartása, meg kell előzni a gerinc túlzott megterhelését. A derekunk egyáltalán nem eshet be, a hasunkat végig feszíteni kell. A feladat a lábak behúzása a hashoz, valamint fekvőtámasz, úgy, hogy közben a láb be van akasztva a hevederbe. Anita éppen a helyes tartást mutatja. Nagyon jól fejleszti a has izmait, a gerincfeszítőket, valamint a fekvőtámasz közben fejlődik a mellizom és a kar izmai.

trx_atomic-push-up

TRX – Lunge  (kitörés) Egy lábon állunk háttal a felfüggesztésnek, a másik láb pedig be van akasztva a hevederbe. Leengedjük magunkat úgy, hogy figyeljünk az elől lévő térdünkre, ne menjen a lábfej elé. Végig egyenes háttal dolgozunk. Átdolgoztatjuk vele a láb izmait, valamint a fenekünket.

trx-suspended-lunge

TRX – Single Leg Squat (egylábas guggolás) Szintén fenék és láb gyakorlat, viszont itt szemben vagyunk a hevederrel. Egy lábon állunk, a másikat pedig tartjuk, és így végzünk guggolásokat. Itt is figyelnünk kell arra, hogy a térd ne menjen a lábfej elé, valamint, hogy egyenes háttal dolgozzunk.

TRX_Single_Leg_Squat

TRX-álló spiderman

TRX_álló_spiderman_StandingFallout

TRX-alligátor

TRX_Alligator

TRX-bicepsz felhúzás

TRX_biceps_felhúzás_BicepCurl

TRX-csípőemelés

TRX_csípőemelés_hamstringpullup

TRX-egykezes felhúzás

TRX_egykezes_felhúzás_SingleArmRow

TRX-fekvőtámasz-ChestPress

TRX_fekvőtámasz_ChestPress

TRX-fordított hegymászás

TRX_fordított_hegymászás_MountainClimbers

TRX-gluteusz híd

TRX_gluteushíd_GluteBridge

TRX-guggolás

TRX_guggolás1

Még sokkal több gyakorlatot nézhetsz a “TRX-videók” almenüben, oldalunkon, vagy gyere el egy TRX-óránkra! Heti 13 alkalommal tartunk edzéseket, biztosan lesz megfelelő időpontunk, ami Neked is megfelel!

 A képek forrása: greatist.com, wickedfitness.co, livestrong.com

MINDEN VÉLEMÉNY SZÁMÍT!

Mai edzések

  • 17:00 - Tánc
  • 18:00 - TRX
  • 19:00 - CrossFit

Kategóriák